Sunoku nagrada za najbolji korporativni brend u kategoriji robe svakodnevne potrošnje
Dugogodišnji lider u proizvodnji šećera u Srbiji, Sunoko, dobitnik je priznanja za najbolji korporativni brend u u kategoriji robe svakodnevne potrošnje. Ovo je odluka stručnog žirija i glasova potrošača u okviru priznanja „Najbolje iz Srbije“ za 2016. godinu koje dodeljuje Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija.
„Drago nam je da smo izabrani među najboljim brendovima u Srbiji . Zahvaljujemo svima koji su prepoznali naše napore da Sunoko učinimo uspešnim brendom. Uspeh se ne postiže preko noći. On se gradi kvalitetom, dugom tradicijom i postojanjem na tržištu. Sunoko je u tome uspeo. Ceo naš tim i ljudi koji se bave proizvodnjom su godinama radili na tome da kroz dizajn i kvalitet proizvoda postavimo visoke standarde u proizvodnji šećera u Srbiji. Osvojeno priznanje za najbolji korporativni brend u kategoriji robe svakodnevne potrošnje potvrđuje da smo u tome uspeli“, izjavio je Ljubiša Radenković, direktor kompanije Sunoko na svečanoj dodeli priznanja „Najbolje iz Srbije“ koje je održano u Novom Sadu.
U akciji „Najbolje iz Srbije 2016“ takmičilo se više od 140 kompanija, koje su nominovale 196 brendova, 20 odsto više odnosu na prethodnu akciju.